Bli en del av musikens kraft  Sponsra Memosik!

Är du redo att göra skillnad i samhället och samtidigt stärka ditt varumärke? Genom att sponsra Memosik får ditt företag en unik möjlighet att vara med och skapa glädje, hälsa och meningsfulla möten mellan generationer.

.

Varför sponsra Memosik?

Samhällsansvar i praktiken: Visa att ditt företag bryr sig om både ungdomar och äldre. Memosik skapar meningsfulla jobb för unga och förbättrar livskvaliteten för äldre.

Unik exponering: Nå ut till en bred målgrupp - från musikintresserade ungdomar till deras föräldrar och far- och morföräldrar.

Positiv varumärkesassociation: Koppla ditt varumärke till glädje, musik, hälsa och generationsöverskridande möten.

Mätbara resultat: Få konkreta data på hur många liv din sponsring påverkar, från antal skapade ungdomsjobb till antal glada seniorer.

Flexibla sponsorpaket: Vi erbjuder skräddarsydda lösningar som passar företag i alla storlekar.

Innovativ marknadsföring: Utnyttja Memosiks unika koncept för att visa upp ditt företags värderingar på ett kreativt och engagerande sätt.

Investera i framtiden och nutiden samtidigt

Genom att sponsra Memosik investerar du inte bara i en organisation - du blir en del av en rörelse som förbättrar livet för både unga och äldre. Din sponsring hjälper till att:

1. Skapa meningsfulla första jobb för ungdomar
  2. Förbättra hälsa och välbefinnande hos äldre
  3. Bygga broar mellan generationer
  4. Sprida glädje och musik i samhället

Vilka sociala och samhällsrelaterade vinster kan uppnås genom att stödja Memosik

Genom att stödja Memosik kan företag uppnå flera sociala och samhällsrelaterade vinster som stärker deras CSR-strategi:

Främja samhällsnytta: Sponsring av Memosik bidrar direkt till att skapa samhällsnytta genom att förbättra livskvaliteten för äldre och erbjuda meningsfulla jobb för ungdomar. Detta ligger i linje med FN:s mål för hållbar utveckling, särskilt de som rör god hälsa och välbefinnande samt anständiga arbetsvillkor.

Stärka sociala band: Genom att stödja en organisation som främjar interaktion mellan generationer, bidrar företaget till att stärka de sociala banden i samhället. Detta kan leda till ökad social sammanhållning och minskad isolering bland äldre.

Innovativa lösningar på samhällsutmaningar: Memosik är ett exempel på hur sociala innovationer kan bidra till att lösa samhällsutmaningar på nya och effektiva sätt. Genom att stödja sådana initiativ visar företaget sitt engagemang för att hitta kreativa lösningar på komplexa problem.

Positiv varumärkesassociation: Företag som engagerar sig i socialt ansvarstagande aktiviteter uppfattas ofta som mer legitima och trovärdiga. Detta kan förbättra företagets anseende och attrahera kunder och medarbetare som värdesätter socialt ansvarstagande.

Engagemang i lokalsamhället: Sponsring av Memosik visar att företaget är engagerat i lokalsamhället och bidrar till dess utveckling. Detta kan stärka relationerna med lokala intressenter och skapa en positiv inverkan på företagets CSR-strategi.

Bli Sponsor

Ta steget - Bli en Memosik-sponsor idag!

Låt ditt företag spela en ledande roll i att skapa ett mer musikaliskt, glatt och sammanhållet samhälle. Kontakta oss idag för att diskutera hur vi tillsammans kan skapa ett unikt sponsorsamarbete som ger mervärde för ditt företag, våra ungdomar och de äldre vi tjänar.

Memosik - Där ditt varumärke möter musikens magi och samhällets hjärta!